ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΑΝ. ΑΙΓΑΙΟΥ

Μέσα από μια έξυπνη εκστρατεία digital marketing και τη σχεδίαση ιστοσελίδας κορυφαίων προδιαγραφών, το Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου, κάλυψε όλες τις διαθέσιμες θέσεις σπουδαστών.

Δες το site
Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Σχετικά με το Τμήμα

Το Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αιγαίου, ιδρύθηκε το 1997 με έδρα το Καρλόβασι της Σάμου.

Διαθέτει σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών, επιστημονικό και εκπαιδευτικό προσωπικό με διεθνείς διακρίσεις, ενώ το Πανεπιστήμιο Αιγαίου συγκαταλέγεται στα 400 καλύτερα Πανεπιστήμια παγκοσμίως.

Η Πρόκληση

Στόχος του έργου ήταν η προσέλκυση σπουδαστών για το προπτυχιακό και τα μεταπτυχιακά προγράμματα του Τμήματος, μέσω digital marketing.

Ο μεγάλος ανταγωνισμός στα διαφημιστικά κανάλια από ελληνικά και ξένα εκπαιδευτικά ιδρύματα, σε συνδυασμό με την έλλειψη ολοκληρωμένης ψηφιακής παρουσίας του Τμήματος, ήταν 2 μεγάλες προκλήσεις που έπρεπε να διαχειριστούμε κατάλληλα.

Επιπλέον, το χαμηλό conversion rate των ιστοσελίδων των 2 προγραμμάτων, λόγω του ότι δεν ήταν βελτιστοποιημένες για διαφημίσεις, αύξησε τον βαθμό δυσκολίας και δημιούργησε επιπλέον ανάγκες.

Με την εμπειρία σε έργα υψηλών απαιτήσεων, τη βαθιά γνώση των τεχνικών marketing και τη φιλοσοφία μας για να φέρνουμε αποτελέσματα, η ομάδα μας εκπλήρωσε τους στόχους του έργου.

Η Στρατηγική μας στο Digital Marketing

Website Audit

Για να πετύχει μια διαφημιστική καμπάνια τους στόχους της, θα πρέπει η ιστοσελίδα που συνδέεται με τις διαφημίσεις, να έχει υψηλό conversion rate, δηλαδή να μετατρέπει μεγάλο αριθμό επισκεπτών σε πελάτες.

Στην ιστοσελίδα του μεταπτυχιακού, πραγματοποιήσαμε μία ενδελεχή ανάλυση σε τεχνικό επίπεδο και σε επίπεδο περιεχομένου:

  • στρατηγική περιεχομένου
  • αριθμητικά στοιχεία με πλεονεκτήματα και σημαντικά επιτεύγματα
  • ευδιάκριτα CTA
  • χρήση scarcity
  • mobile issues

Έτσι, βελτιώσαμε σημαντικά την εμπειρία του χρήστη και καταφέραμε 146% αύξηση στο conversion rate.

Landing Page

icsd landing page

Για το προπτυχιακό, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε ένα storytelling landing page από την αρχή, με όλες τις σημαντικές πληροφορίες που ενδιαφέρουν γονείς και τελειόφοιτους μαθητές του Λυκείου.

Δημιουργήσαμε το κατάλληλο περιεχόμενο, φάσες με οπτικά ερεθίσματα, κίνηση και ακολουθήσαμε ένα μοντέρνο πρότυπο σχεδιασμού με μία άρτια γλώσσα οπτικής επικοινωνίας.

Δες το landing page εδώ: https://www.icsd.aegean.gr/pps-landing/.

Στόχευση

Η στόχευση στο κατάλληλο κοινό με εξαιρετικά δημιουργικά και περιεχόμενο, είναι η βασική αλυσίδα για μια επιτυχημένη στρατηγική digital marketing.

Σχεδιάσαμε συνολικά πάνω από 75 δημιουργικά και στοχεύσαμε σε διαφορετικά target group για κάθε πρόγραμμα σπουδών (τελειόφοιτους λυκείου, γονείς και απόφοιτους ΑΕΙ).

Επιπλέον, στοχεύσαμε πιο αποτελεσματικά στο κοινό για τα μεταπτυχιακά, εξαιρώντας τους χρήστες που είχαν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.

Κανάλια

Βασικό εργαλείο στο πλάνο μας ήταν το video.

Αξιοποιήσαμε τo διαθέσιμo υλικό και δημιουργήσαμε διαφημίσεις στο YouTube και Facebook-Instagram.

Στο YouTube, δημιουργήσαμε καμπάνιες TrueView for reach, Skippable in-stream και In-feed με χρήση custom intent, lifetime και affinity audiences.

Στο Facebook-Instagram χρησιμοποιήσαμε καμπάνια traffic με στόχο τις προβολές video και καμπάνια reach για την προσέγγιση μεγάλου αριθμού χρηστών.

Αποτελέσματα

Με τη στρατηγική που ακολουθήσαμε, καταφέραμε ουσιαστικά και μετρήσιμα αποτελέσματα:

  • 280 νέοι σπουδαστές (100% πληρότητα θέσεων)
  • απήχηση: 253.000 χρήστες
  • συνολικές προβολές video: 490.500
  • προβολές video στο 100%: 395.432
  • συνολικά conversions: 614

Ο πελάτης είπε για εμάς:

5.0/5 Γιάννης Χαραλαμπίδης

Συνεργαστήκαμε με την Simple για την καμπάνια digital marketing του προπτυχιακού και μεταπτυχιακού προγράμματος σπoυδών του Τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Διαθέτουν εμπειρία, ομαδικό πνεύμα συνεργασίας και βαθιά γνώση του digital marketing. Είχαμε μια εξαιρετική συνεργασία και τους συστήνω ανεπιφύλακτα.

Γιάννης Χαραλαμπίδης
Καθηγητής Παν. Αιγαίου

Δες Περισσότερα Έργα