Σχετικά με το CLEANBRACE
Το βραχιόλι απολύμανσης CLEANBRACE είναι ένα καινοτόμο βραχιόλι για την εύκολη απολύμανση των χεριών. Γεμίζει με οποιοδήποτε υγρό αντισηπτικό, φοριέται στο χέρι και ψεκάζει.
Η Πρόκληση
Στόχος του έργου ήταν η γρήγορη διείσδυση του CLEANBRACE στην αγορά και η πώληση μεγάλου αποθέματος προϊόντων σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Οι προκλήσεις που είχαμε να αντιμετωπίσουμε ήταν:
- η έλλειψη brand awareness
- η άγνοια του κοινού για τη χρήση του προϊόντος
- η απουσία ψηφιακής παρουσίας
- η ανάγκη για ανάπτυξη στρατηγικής που θα έφερνε γρήγορα υψηλές πωλήσεις.
Το έργο απαιτούσε υψηλό budget για την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων του πελάτη σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.
Ο χαμηλός διαφημιστικός προϋπολογισμός που μας είχε δοθεί και η χρονική περίοδος που έπρεπε να τρέξει το έργο, λόγω του ότι ο Αύγουστος είναι μήνας διακοπών, ήταν αδιαμφισβήτητα δύο ακόμα μεγάλες προκλήσεις που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε επιτυχώς.
B2B Digital Marketing
Δημιουργήσαμε καμπάνιες προβολής στο Facebook και Google Ads με σύντομα βίντεο που δείχνουν την πρακτικότητα του προϊόντος στην καθημερινότητα και τον εύκολο τρόπο που λειτουργεί.
Οι καμπάνιες προβλήθηκαν σε πάνω από 1.000.000 χρήστες και έτσι καταφέραμε να γίνει εύκολα κατανοητή η αξία του προϊόντος στο ευρύ κοινό.
Για την εύρεση συνεργατών για αγορά χονδρικής αξιοποιήσαμε τις φόρμες εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Facebook και δημιουργήσαμε καμπάνιες προσέλκυσης νέων πελατών.
Με εξατομικευμένες διαφημίσεις στοχεύσαμε σε φαρμακοποιούς και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων λιανικής με ενδιαφέρον για καινοτόμα προϊόντα.
Με την απόκτηση των πρώτων συνεργατών προχωρήσαμε στη δημιουργία σελίδας με τα σημεία πώλησης.
Η ενέργεια αυτή δημιούργησε καλύτερες προϋποθέσεις για τους δυνητικούς συνεργάτες: τη σιγουριά ότι συμμετέχουν σε ένα ολοκληρωμένο δίκτυο συνεργατών Cleanbrace και τη διαδικτυακή προβολή τους.
Παράλληλα, για να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο την αναγνωρισιμότητα του προϊόντος και της εταιρείας, προτείναμε να γίνει δωρεά βραχιολιών σε κάποιο δημοφιλές κοινωφελές ίδρυμα.
Έτσι η Cleanbrace Greece δώρισε από ένα βραχιόλι σε κάθε παιδί του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
Στις 6 Σεπτεμβρίου δημοσιεύτηκε η δωρεά σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα του οργανισμού όπου υπολογίζεται ότι πάνω από 900.000 χρήστες των social media έμαθαν για το Cleanbrace.
Επιπλέον, εκμεταλλευτήκαμε το άνοιγμα των σχολείων τον Σεπτέμβριο και δημιουργήσαμε διαφημίσεις στο Facebook-Instagram με στόχευση σε γονείς, με οπτικοακουστικό υλικό που έδειχνε τη χρήση του προϊόντος από παιδιά.
Με τις παραπάνω ενέργειες ενισχύθηκαν σημαντικά οι πωλήσεις των σημείων πώλησης αλλά και οι online πωλήσεις.
Αποτελέσματα
Η στρατηγική B2B digital marketing που εφαρμόσαμε εκπλήρωσε τους στόχους του έργου.
Σε διάστημα μόλις 2 μηνών έγιναν πάνω από 10.000 πωλήσεις του προϊόντος και τοποθέτηση του Cleanbrace σε πάνω από 334 σημεία πώλησης.
Ο τζίρος πωλήσεων δεκαπλασιάστηκε με την απόδοση όλων των διαφημιστικών καμπανιών να αγγίζει το 1068% ROI.