360° Digital Marketing για Ξενοδοχεία
Αύξηση Room Nights 231,3%
Μπορεί το 2016 να έκλεισε με μείωση των εισπράξεων στον ξενοδοχειακό τομέα αλλά όχι για το Plaza Resort.
To 360° Digital Marketing όχι μόνο απέδωσε θετικά αλλά αύξησε σε ποσοστό 231,3% τα συνολικά Room Nights για την περίοδο Ιούλιου – Σεπτεμβρίου 2016.
Συνολικά τα Αποτελέσματα:
- +231,3% Room Nights
- 1076,67% ROI
- 4,65% CR
- +30% Direct Bookings
- +50% Call Bookings
- +1000 New Customers
- +50% Revenue in OTAs
- +0.3 Grade at Booking.com
Εκτός των παραπάνω, το σημαντικότερο επίτευγμα είναι ότι προσελκύσαμε αγορές με υψηλά εισοδήματα και μεγαλύτερη μέση διάρκεια διαμονής και όλα αυτά Digital!
Ξεκάθαρο Landing Page
Η βάση για το Digital Marketing είναι ένα καλοσχεδιασμένο website με έμφαση στο περιεχόμενο και τις μετατροπές (call to action) γιατί οι χρήστες του internet θέλουν να βρίσκουν άμεσα, γρήγορα και με ευκολία την πληροφορία που τους ενδιαφέρει.
Για το λόγο αυτό, σχεδιάσαμε ένα ξεκάθαρο landing page για τις διαφημιστικές μας καμπάνιες με έμφαση στις προσφορές, τις direct κρατήσεις και φυσικά τη συμβατότητα σε κινητές και tablets συσκευές.
Online Διαχείριση Τηλεφωνικών Κρατήσεων
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα στα “μεγάλα” ξενοδοχεία είναι η μετατρεψιμότητα των τηλεφωνικών κλήσεων σε κρατήσεις.
Αυτό σημαίνει ότι όταν ένας δυνητικός πελάτης καλεί σε ένα ξενοδοχείο θα πρέπει να ενημερώνεται για τις παροχές του ξενοδοχείου με τρόπο που να φαντάζεται ότι είναι το καλύτερο και στη συνέχεια να κάνει την κράτηση.
Έτσι, αναπτύξαμε ένα έξυπνο σύστημα τηλεφωνικών κλήσεων μέσω του landing page, όπου ο χρήστης πληκτρολογεί τον αριθμό του και η κλήση προωθείται αυτόματα στο τμήμα κρατήσεων.
Το σύστημα ενημερώνει τα αρμόδια τμήματα για τη διαχείριση της κάθε κλήσης, ποσοστό μετατρεψιμότητας, χαμένες κλήσεις, κ.ά.
Χάρη στο έξυπνο σύστημα τηλεφωνικών κλήσεων οι τηλεφωνικές κρατήσεις αυξήθηκαν σε ποσοστό 50%.
Βελτιστοποίηση OTAs
Τα Online Travel Agencies (OTAs) στα ξενοδοχεία είναι ένα από τα σημαντικότερα κανάλια για online κρατήσεις. Η επιτυχία στα συγκεκριμένα μέσα εξαρτάται κυρίως από τη σωστή διαχείριση από εξειδικευμένους OTAs managers και φυσικά τις κριτικές.
Αφού αναλύσαμε διεξοδικά κάθε κανάλι, βελτιστοποιήσαμε το προφίλ του ξενοδοχείου σε ποσοστό 100% αυξάνοντας το CTR κοντά στο 50%.
Για τις κριτικές, αναπτύξαμε ένα σύστημα διαχείρισης πελατών προκειμένου να ενημερωνόμαστε άμεσα για τυχόν προβλήματα που προέκυπταν με τους πελάτες (guest relations) και για όποια προβλήματα εφαρμόσαμε μια δυναμική στρατηγική marketing με σκοπό τη διατήρηση της αξιοπιστίας και του brand του ξενοδοχείου και φυσικά την ικανοποίηση του κάθε πελάτη.
Έτσι, καταφέραμε σε διάστημα 2 μηνών να αυξήσουμε κατά 0.3 μονάδες τη βαθμολογία του ξενοδοχείου στο booking.com και φυσικά τις κρατήσεις σε ποσοστό πάνω από 50%.
Κρατήσεις Τελευταίας Στιγμής
Οι κρατήσεις τελευταίας στιγμής ή αλλιώς last minute offers είναι πλέον καθεστώς στο χώρο του τουρισμού.
Το θέμα όμως που λίγοι γνωρίζουν είναι πώς θα φτάσει το μήνυμα στους κατάλληλους χρήστες με σκοπό το μέγιστο Conversion Rate.
Ύστερα λοιπόν από αρκετή μελέτη και ανάλυση των δεδομένων όπως το REVPAR, κατηγορίες πελατών, κ.ά αναπτύξαμε τη στρατηγική μας στο digital marketing με add it value πακέτα και εφαρμόσαμε διαφορετικές τεχνικές marketing για κάθε μέσο προβολής.
Τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά, τα Room Nights αυξήθηκαν σε ποσοστό 231,3% για τους μήνες Ιούλιο-Σεπτέμβριο με πάνω από 1000 νέους πελάτες.