Αύξηση των Κρατήσεων για Τουριστικές Επιχειρήσεις με το Google Adwords
Το Google Adwords, προσφέρει ιδανικές λύσεις σε επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου όπως ξενοδοχεία, τουριστικά πρακτορεία και γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων.
Με τη χρήση των κατάλληλων εργαλείων, μπορείτε να βρείτε τις χώρες που δείχνουν τη μεγαλύτερη τουριστική ζήτηση για την περιοχή σας. Με τις κατάλληλες διαφημιστικές καμπάνιες για τις συγκεκριμένες χώρες, στοχεύετε άμεσα στην αύξηση των κρατήσεων της τουριστικής σας επιχείρησης.
Εύρεση των Χωρών με τη Μεγαλύτερη Τουριστική Ζήτηση
Με βάση το εργαλείο λέξεων κλειδιών του google adwords, μπορείτε να εισάγετε τις λέξεις κλειδιά που αντιπροσωπεύουν την κατηγορία της επιχείρησή σας, πχ: hotels santorini, shore excursions greece, κ.ά και ορίζοντας το φίλτρο χώρα, μπορείτε να δείτε τη ζήτηση ανά χώρα για τις λέξεις που έχετε εισάγει.
Στόχευση Κοινού με Βάση τα Ενδιαφέροντα
Στη Simple, έχοντας τρέξει δεκάδες διαφημιστικές καμπάνιες για επιχειρήσεις τουριστικού κλάδου σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, γνωρίζουμε ότι η στόχευση κοινού βάση θεμάτων ή ενδιαφερόντων, αποτελεί την πλέον αποδοτική υπηρεσία για αύξηση των κρατήσεων.
Για παράδειγμα, οι χρήστες στην Αμερική ανταποκρίνονται περισσότερο στις διαφημίσεις από το δίκτυο εμφάνισης, παρά από το δίκτυο αναζήτησης του google.com.
Ορίζοντας θέματα ή ενδιαφέροντα σχετικά με τον τουρισμό στο δίκτυο εμφάνισης, οι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται σε πλήθος ιστοσελίδων που έχουν θέμα τον τουρισμό.
Χρήση Dynamic Remarketing για Άμεση Κράτηση
Με το Dynamic Remarketing, μπορείτε να εμφανίσετε εξατομικευμένες διαφημίσεις στους χρήστες που έχουν επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας.
Για παράδειγμα, εάν κάποιος χρήστης είδε τη σελίδα του site σας για τα deluxe δωμάτια και έπειτα “έφυγε”, θα του εμφανίζονται διαφημίσεις για τα deluxe δωμάτια προτρέποντάς να κάνει κράτηση, σε οποιοδήποτε άλλο site “μπει”, που έχει διαφημίσεις google.