Η Πρόκληση
Το kadro.gr δημιουργήθηκε αρχές του 2021 και μέχρι τον Οκτώβριο του 2022 είχαν γίνει κάτι λιγότερο από 10 παραγγελίες!
Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης είχε επενδύσει αρκετά χρήματα στην κατασκευή και προώθηση της ιστοσελίδας, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Παρόλη τη δυσπιστία του πελάτη, αναλάβαμε το digital marketing και καταφέραμε να γίνουν πάνω από 200 conversion σε μόλις 2 μήνες.
Αναρωτιέσαι πώς το πετύχαμε; Διάβασε τη συνέχεια παρακάτω!

Digital Marketing
Στρατηγική
Για να επιτύχει μία διαφημιστική εκστρατεία, θα πρέπει να σχεδιαστεί μία κατάλληλη στρατηγική με βάση το business profile, τον ανταγωνισμό και τους στόχους της επιχείρησης.
Έτσι, αναλύσαμε την αγορά του kadro.gr, μελετήσαμε τους ανταγωνιστές και το προφίλ των δυνητικών πελατών που απευθύνεται η επιχείρηση και υλοποιήσαμε ένα συγκεκριμένο πλάνο για να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον των χρηστών και να αυξήσουμε τις πωλήσεις.
Στόχευση
Διαφοροποιηθήκαμε από τους ανταγωνιστές και επιλέξαμε να στοχεύσουμε τις διαφημίσεις σε 2 κατηγορίες πελατών: για τη χονδρική σε διακοσμητές και για τη λιανική σε λάτρεις του σπιτιού.
Creatives
Δημιουργήσαμε συναρπαστικό περιεχόμενο και σχεδιάσαμε ελκυστικά δημιουργικά για κάθε κατηγορία πελατών.






Κανάλια Προβολής
Facebook – Instagram
Δημιουργήσαμε ισχυρές διαφημιστικές καμπάνιες Leads για εύρεση στοιχείων υποψηφίων πελατών και καμπάνιες traffic, awareness και remarketing για ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων.
Google Ads
Δημιουργήσαμε καμπάνιες Search και στοχεύσαμε σε χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα της επιχείρησης.
Για το Remarketing, σχεδιάσαμε κορυφαία δημιουργικά με πρωτότυπο περιεχόμενο για να αυξήσουμε ακόμα περισσότερο το conversion rate και το ROAS.
Αποτελέσματα
Χάρη στην προσέγγιση που ακολουθήσαμε, καταφέραμε σε διάστημα 2 μηνών να γίνουν πάνω από 200 conversion από πελάτες χονδρικής και λιανικής.